Onder de € 300,- betaal je standaard € 10,- verzendkosten. Wil je jou pakket laten bezorgen in het buitenland, kijk dan in onderstaande tabel voor de tarieven: België € 15,- Duitsland € 15,- Frankrijk € 25,- Verenigd Koninkrijk € 25,- De prijzen zijn exclusief BTW en eventuele invoer- en douanerechten. Indien je werkzaam bent in […]
Branche: Klantenservice
Kan ik mijn gekochte reiniger laten onderhouden door Innovi?
Ja, dat is mogelijk via een service overeenkomst waarbij we één keer per jaar uw reiniger (preventief) onderhouden. We verzorgen voor u de technische controles, voeren eventuele reparaties uit, smeren en reinigen de machine (indien noodzakelijk). Als kwaliteitswaarborg draagt Innovi zorg voor de naleving van alle veiligheidseisen die betrekking hebben op de SIR (Stichting Industrieel […]
Krijg ik een fiscaal voordeel bij aanschaf van de droogijsstraalunit?
Jazeker, de droogijstraalunit is een milieuvriendelijke investering, waardoor u bij aanschaf van de unit gebruik kunt maken van zowel de Mia als de Vamil regeling. Hiermee wordt uw onderneming beloont met een fiscaal voordeel. Let wel: de aanvraag dient binnen 3 maand na ondertekening van de opdrachtbevestiging digitaal ingediend te zijn bij de RVO. MIA: hierbij kan 36% […]
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Normaliter worden voorraad artikelen en reserve onderdelen binnen twee werkdagen bezorgd. Daarnaast gelden een aantal uitzonderingen. Droogijs kan, indien gewenst, de volgende dag vóór 12 uur geleverd worden. Voor de reinigingsmachines die niet op voorraad zijn, geldt doorgaans een levertijd van twee tot vier werkweken. […]
Kan ik buiten de openingstijden de showroom bezoeken?
Ja, dat is mogelijk op afspraak. Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te plannen of vul bovenstaand contactformulier in. […]
Kan ik mijn bestelling in Vroomshoop afhalen?
Ja, dat is mogelijk binnen de gestelde openingstijden of op afspraak. Indien uw bestelling niet op voorraad is ontvangt u van ons een bevestiging zodra de artikelen is binnen gemeld in ons magazijn. […]
Hoe kan ik een artikel eenvoudig zoeken op de website?
U kunt hiervoor de zoekbalk gebruiken die u rechts bovenaan de website ziet staan, waarbij u het desbetreffende artikel kunt opzoeken. Wordt het gewenste artikel niet weergegeven? Neem contact met ons op via het telefoonnummer 0546-660710. Wij gaan kijken wat we voor u kunnen betekenen. […]
Kan ik een bestelling die ik heb geplaatst nog wijzigen?
Dat is afhankelijk van wanneer u de bestelling geplaatst hebt en/of het artikel op voorraad is. Aanvullende artikelen toevoegen aan de bestelling kan altijd. Voor meer informatie neem contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 0546-660710 of vul bovenstaand contactformulier in. […]
Mijn artikel is beschadigd, incompleet of kapot, wat nu?
Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat dient te verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel heeft ontvangen waarbij dit niet het geval is, zoeken we voor u zo snel mogelijk naar een passende oplossing. […]
Hoe meld ik mijn artikel aan voor reparatie?
De reparatie van het artikel kunt u aan onze klantenservice doorgeven via bovenstaand contactformulier of via het telefoonnummer 0546-660710. Na de aanmelding zullen we uw reparatieverzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Defecten binnen de garantietermijn- en voorwaarden repareren we kosteloos. Artikelen die buiten de garantietermijn vallen of oneigenlijk gebruikt zijn, denk bijvoorbeeld aan val, stoot […]