Klantvriendelijk zijn is toch vanzelfsprekend?!

Klantvriendelijk en servicegericht zijn richting onze klanten en relaties is wat er bij Innovi voorop staat. Ieder moet zich gehoord voelen en merken dat we goed willen meedenken. En dat doen we zoals we in het ‘Oosten’ gewend zijn, op gemoedelijke toon. Voor ons vanzelfsprekend, maar dat blijkt niet altijd gewoon te zijn.

Vaak ben ik de eerste contactpersoon voor onze klanten om een duurzame schoonmaakoplossing te adviseren. Dan neem ik rustig de vragen door en ga ik na of ik kan helpen met de juiste reinigingsoplossing voor hun schoonmaakprobleem. We werken als een team, iedere collega heeft zijn eigen specialiteit, indien nodig maak ik daar graag gebruik van om de juiste informatie over te dragen aan onze klanten. Ook verzorg ik offertes en orders en heb ik regelmatig contact met onze leveranciers, waardoor ik onze klanten goed inzicht kan geven wanneer de aan- en uitleveringen van goederen plaatsvinden.

Chris Koerhuis Innovi

“We doen wat we zeggen”
Nu doe ik dit werk natuurlijk niet alleen. Maar ik vind het echt belangrijk dat ik, als eerste contactpersoon, klanten en relaties verder kan helpen. Dat ze merken dat ze met hun vragen aan het juiste adres zijn en dat we allemaal goed op de hoogte zijn van hun hulpvraag. Als team doen we ons best om klanten tevreden te stellen. Ons motto is dan ook ‘we doen wat we zeggen’.

Het lijkt zo gewoon, klantvriendelijk zijn, maar hoe vaak merk je niet dat je bij bedrijven afstandelijk behandeld wordt. Dat je je bijna bezwaard voelt dat je belt of nooit meer een antwoord krijgt op jouw vraag? Dat willen wij niet. We zijn dan ook blij dat we geregeld horen: “Fijn dat je meedenkt, bedankt voor het prettige contact.”

“Steeds meer vraag naar stoomreiniging”
We merken dat er steeds meer vraag naar stoomreiniging komt. Veel bedrijven weten dat stoom een duurzame reinigingsoplossing is, maar nog niet wat je er precies mee kunt doen. Aan ons de schone taak om te laten zien dat je sneller en duurzaam reinigt dan met traditionele methoden, of het nu gaat om een schoonmaakvraagstuk van schoonmaakbedrijven, in de horeca, recreatie of wellness. We hebben hiervoor hoogwaardige kwaliteit, professionele apparatuur in huis.

Persoonlijk vind ik het leuk om afwisseling te hebben en alle zaken in goede banen te leiden. Ook bij spoedklussen, zoals bestellingen van droogijs: “Morgenochtend om 08.00 uur hebben we 300 kg droogijs nodig. Kunnen jullie dit leveren?” Snel schakelen is dan nodig en het lukt tot nu toe nog iedere keer.

Spreek ik jou binnenkort?

Chris Koerhuis
Officemanager Innovi BV