Veelgestelde vragen aan de klantenservice

Wil jij advies van onze experts?

20 jaar ervaring

Deskundig advies

Milieuvriendelijke oplossingen

24/7 service

Vragen?

De meest gestelde vragen aan onze klantenservice worden beantwoord onder FAQ’s. Krijg je geen antwoord op jouw vraag aan de hand van de FAQ? 

Neem dan contact met ons op via 0546-660710 of vul onderstaand contactformulier in.

Product specifieke vragen vind je hier: Stoomreiniging, Droogijsstralen, Vloerreiniging en Enzymatisch reinigen.

Onder de € 300,- betaal je standaard €15,00 verzendkosten. 

Het kan voorkomen dat jouw bestelling op een grote pallet verzonden moet worden. Dit komt vaak voor bij huren of leasen, indien dit het geval is bedragen de kosten €55,00.

De prijzen zijn exclusief BTW en eventuele invoer- en douanerechten. Indien je werkzaam bent in een land die hierboven niet vermeld staat, neem dan contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 0546-660710.

Ja, dat is mogelijk via een service overeenkomst waarbij we één keer per jaar uw reiniger (preventief) onderhouden. We verzorgen voor u de technische controles, voeren eventuele reparaties uit, smeren en reinigen de machine (indien noodzakelijk). Als kwaliteitswaarborg draagt Innovi zorg voor de naleving van alle veiligheidseisen die betrekking hebben op de SIR (Stichting Industrieel Reinigen).

Voor vragen aangaande de service overeenkomst kunt u contact opnemen met de klantenservice op het telefoonnummer 0546-660710.

Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat dient te verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Daarnaast heeft u op de stoomreinigers, vloerreinigers en droogijsmachines een fabrieksgarantie die wordt gegeven door de fabrikant. Voor Tecnovap en Intelblast machines geldt een standaard garantietermijn van 1 jaar. Meer informatie hierover vindt u in de gebruiksaanwijzing van het desbetreffende artikel.

De factuur van Innovi geldt hierbij als garantiebewijs van uw artikel. Wanneer u een service overeenkomst afsluit, dan verlengen wij de garantieperiode voor u naar 3 jaar vanaf de aankoopdatum.

Dat is afhankelijk van wanneer u de bestelling geplaatst hebt en/of het artikel op voorraad is. Aanvullende artikelen toevoegen aan de bestelling kan altijd. Voor meer informatie neem contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 0546-660710.

Ja, dat is mogelijk binnen de gestelde openingstijden of op afspraak. Indien uw bestelling niet op voorraad is ontvangt u van ons een bevestiging zodra de artikelen zijn binnen gemeld in ons magazijn.

Ons adres:

Afrikalaan 7

7861ND

Vroomshoop

Jazeker, de droogijstraalunit is een milieuvriendelijke investering, waardoor u bij aanschaf van de unit gebruik kunt maken van zowel de Mia als de Vamil regeling. Hiermee wordt uw onderneming beloont met een fiscaal voordeel. Let wel: de aanvraag dient binnen 3 maand na ondertekening van de opdrachtbevestiging digitaal ingediend te zijn bij de RVO.

  • MIA: hierbij kan 36% van het investeringsbedrag extra afgetrokken worden van de winst. Dit levert een concrete belastingbesparing op. (Vpb-ondernemer: 20-25% en IB-ondernemer: circa 35-45%)
  • Vamil: het bedrijfsmiddel mag vervroegd worden afgeschreven. Dit levert een liquiditeitsvoordeel op.

Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat dient te verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel heeft ontvangen waarbij dit niet het geval is, zoeken we voor u zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Meer informatie vindt u in onze algemene voorwaarden.

De reparatie van het artikel kunt u aan onze klantenservice doorgeven via bovenstaand contactformulier of via het telefoonnummer 0546-660710. Na de aanmelding zullen we uw reparatieverzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Defecten binnen de garantietermijn- en voorwaarden repareren we kosteloos. Artikelen die buiten de garantietermijn vallen of oneigenlijk gebruikt zijn, denk bijvoorbeeld aan val, stoot of waterschade, kunnen geen aanspraak maken voor een gratis reparatie of vervanging. De bijkomende kosten hiervoor zullen we schriftelijk mededelen alvorens het desbetreffende artikel gerepareerd gaat worden.

Indien u vooraf een schriftelijke reclamatie doet, kunt u uw artikelen ruilen binnen 14 dagen na leveringsdatum.

Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Normaliter worden voorraad artikelen en reserve onderdelen binnen twee werkdagen bezorgd. Daarnaast gelden een aantal uitzonderingen.

  • Droogijs kan, indien gewenst, de volgende dag vóór 12 uur geleverd worden.
  • Voor de reinigingsmachines die niet op voorraad zijn, geldt doorgaans een levertijd van twee tot vier werkweken. Dit is afhankelijk van uw wensen met betrekking tot de gekozen reinigingsoplossing.

Voor vragen hierover neem gerust contact met ons op via het telefoonnummer 0546-660710 of vul onderstaand contactformulier in.

De goederen dienen in de originele verpakking geretourneerd te worden. U kunt zelf uw artikelen retour zenden naar Innovi of wij regelen een afhaalopdracht van DPD op het geleverde adres.

Indien uw reclamatie aan onze algemene voorwaarden voldoet, betaalt u geen kosten. Tenzij het gaat om droogijs of voor u speciaal geproduceerde artikelen.

Het is mogelijk om via Ideal, credit card en rembours (contact bij aflevering) te betalen. Daarnaast is het mogelijk om vooraf via een bankoverschrijving te betalen. Wanneer u via een bankoverschrijving betaald, zullen we de verzending van uw artikelen in werking zetten zodra de betaling binnen is.

Voor nieuwe klanten geldt dat u vooraf dient te betalen, tenzij andere afspraken onderling vooraf zijn gemaakt. Hierbij geldt een betalingstermijn van 14 dagen zodra de artikelen geleverd zijn.

Ja, dat is mogelijk. U dient dit onderling af te stemmen met uw lease maatschappij. Eventueel kunnen wij u een leasemaatschappij adviseren.

Om de stoom- of droogijsreiniger zo goed mogelijk te laten functioneren bij ieder gebruik is het aan te raden te handelen volgens de gebruiksaanwijzing en de wijze waarop er ontkalkt dient te worden (m.b.t de stoomreiniger.) Daarnaast raden wij aan de stoom- of droogijsreiniger schoon gemaakt weg te zetten na iedere reinigingsklus of reinigingsdag (bij intensief gebruik).

Tevens raden wij aan jaarlijks een onderhoudsbeurt te laten verzorgen door een technische specialist. Indien gewenst kunnen wij de onderhoudsbeurt voor jou verzorgen.

INNOVI B.V.
Afrikalaaan 7
7681 ND Vroomshoop
>Route op Google maps

Telefoon: +31 (0)546 – 66 07 10
Mail: info@innovibv.nl

KvK nummer: 06089614
BTW nummer: NL807510683B01

Stel jouw vraag aan ons

Jouw gegevens

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.