Mijn artikel is beschadigd, incompleet of kapot, wat nu?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat dient te verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel heeft ontvangen waarbij dit niet het geval is, zoeken we voor u zo snel mogelijk naar een passende oplossing. […]

Lees verder…

Hoe meld ik mijn artikel aan voor reparatie?

De reparatie van het artikel kunt u aan onze klantenservice doorgeven via bovenstaand contactformulier of via het telefoonnummer 0546-660710. Na de aanmelding zullen we uw reparatieverzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Defecten binnen de garantietermijn- en voorwaarden repareren we kosteloos. Artikelen die buiten de garantietermijn vallen of oneigenlijk gebruikt zijn, denk bijvoorbeeld aan val, stoot […]

Lees verder…

Welke garantie zit er op mijn artikelen?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat dient te verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Daarnaast heeft u op de stoomreinigers, vloerreinigers en droogijs machines een fabrieksgarantie die wordt gegeven door de fabrikant. Voor Tecnovap en Intelblast machines […]

Lees verder…